Sayfalar

18 Şubat 2015 Çarşamba

safari hayvanlı çerçeve

 Merhaba sevgili takipçilerim yine , yeni ,yeniden safari hayvanlarıyla karşınızdayım.Hatırlarsanız daha önce de kapı süsünü çalışmıştım.Çok sevdim ben bu hayvancıkları biraz zorluyor ama değiyor doğrusu.
 Kapı süsünün ardından daha başka neler yapabilirim diye düşünürken ve araştırırken pinteresteki resmi gördüm ve büyülendim bundan ben de yapmalıyım dedim ve sıvadım kolları.
 Hayvanları daha önce  çalıştığım için kalıplar elimde hazırdı.sadece zürafa ve fili vücutlarından ayırdım :)
 Biraz da boyutlarını küçülttüm çerçeveye sığsınlar diye.Fotoğraf koyulacak yerlere kızlar için pembe erkekler için mavi piti kareli kumaşlar kullandım.Kumaşların yerine fotoğrafta kullanılabilir tabi.
Dallardan sarkan yaramaz bir maymun,boynu bükük zürafa,ağlıyacakmış gibi bakan aslan,ve şirin mi şirin fil tabi kasvetli hindistan cevizi ağacımızı da unutmayalım.
 Hayvanlar değişiklik gösterebilir,kaplan,arslan, zebra ve su aygırı da çalışılabilir.
Çerçevenin boyu 22 cm eni 18 cm ham ahşaptır.Akrilik su bazlı ahşap boyasıyla beyaza boyanmıştır.Çerçevenin rengi de değişebilir.Bana ulaşmak içinfacebook sayfamda ki mesaj kutucuğuna ya da elbecerisi@gmail.com adresine mesaj gönderebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder