Sayfalar

4 Ocak 2015 Pazar

şatolu prenses




Yeni bir kapı süsüyle tekrar merhaba;aslında bayağı oldu bu çalışmayı yapalı ama sizlerle anca paylaşabiliyorum onun için yeni :) amann neyse :)

Bu çalışmada bir çok yeni ürün vardı benim için, mesela simli eva çok sevdim evayı ben, kullanışı pratik kendinden simli ve yapışkanlı aynı keçe gibi üstünü çizip kesebiliyorsunuz.

İsimin üst harfleri evayla kesildi,ayrıca küçük kuşlar da evadan.

Bir diğer yenilik prensesimiz,değişik bir kalıpla çalıştım bu sefer,bir de yoyo çiçekleri uzun süredir yapmak istediğim yoyo çiçeklerini sonunda bu çalışmamda yapabildim.
 Herkes yaptı bu şatolu kapı süsünden çok inceledim araştırdım diğerleriyle aynı olmasın istedim farklı bir örnek olsun istedim.Valla elimden gelen bu yaklaşık olarak bir haftamı aldı.Ön hazırlık kalıpların çıkartılması falan filan işte ,prenses ve şato iki kat keçeden içleri elyaf doldurularak elde dikildi.
 Hepsi tamamen kendi tasarımımdır.Umarım beğenmişsinizdir Başka renkleri de çalışılabilir ya da erkek bebekler için de prens konseptli yapılabilir.

Bana ulaşmak için facebook sayfam ın mesaj bölümünden yada elbecerisi@gmail.com adresine mesaj göndrebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder