Sayfalar

19 Mart 2014 Çarşamba

Merhabalar uzun zaman oldu yazmayalı bu blog yazarlığı ne zor işmiş kendimi sorumlu hissediyorum sanki sürekli birşeyler yazıp paylaşıım da bulunmam gerekmiş gibi sizlerde de oluyormu bu sevgili blog sahipleri.Ama ben sadece kendi yaptıklarımı paylaşmak istediğimden ara biraz uzuyor haliyle işler çabucak bitmiyor.Sizlerle yeni yaptığım kapı süsünü paylaşmak istedim bugün , keçeyle  tanışmamı ve ona aşık olmamı sizlerle paylaşmıştım önceden, işte bu güzellikler ortaya çıktıkça sizlerle paylaşmanın haklı gururunu yaşıyorum insanın yaptığı işten zevk alması çok önemli bence.Bu seferki benim için önemli çünkü ilk siparişim hem sevdiğim bir şey yapıyorum hem de ondan para kazanacağım inşallah.Rabbim hayırlı müşteriler versin hepimize.Gelelim yapılışına facebok sayfam dan bir üyem bana resmini gönderdi bunu yapabilirmisiniz diye ben de yaparım dedim aynen resimdekilerin kalıbını çıkartıp kestim yani gönderilen resim üzerinden, alt zemini de iple sardım içlerini elyafla doldurup çembere kimi sıcak silikon yardımıyla kimi dikerek monteledim.Ve böyle bir iş çıktı ortaya.Rabbim yüzümü kara çıkarmasın inşallah sevgili takipcimde eline geçince beğenir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder