Sayfalar

11 Şubat 2014 Salı

PALETTEN PUF


Uzun bir aranın ardından merhabalar :) çok yoğun bir ay geçirdim sınavlardı kursdu 15 tatildi valla yoruldum uzun zaman önce tamamladığım pufumu da paylaşamadım haliyle ....yoğunluğum biraz azalmışken paylaşayım dedim.Daha önce sizinle paylaştığım büyük bir sehpam vardı.Sonra onu küçültüp daha makul bir sehpa haline getirmiştim burda.İşte küçülttüğüm sehpamın kalan kısmınla da bu minik pufu yaptım.

Aşamalarını fotoğraflamayı unuttum.büyük sehpayı ortadan ikiye kestim iki parça elde ettim bunlardan birini hala kullanıyorum diğer yarısını da tekrar ortadan ikiye kestim.


Koçtaş dan aldım bu ayakları dört tanesi bir arada fiyatı da çok uygun .Ayakları monteledim böyle ayak tercih ettim çünkü pufumun biraz yüksek olmasını istedim.

Üzerideki bir yastık yastığa bir de güzel bir kılf geçirdinizmi tamamm pufum hazır.
işte paletten sehpam ve pufum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder