Sayfalar

24 Şubat 2014 Pazartesi

havlu kağıt rulosundan takı organizeri


Bu kağıt ruloların geri dönüşümüne bayılıyorum artık hiçbir kağıt havlu rulosunu ve tuvalet kağıdı rulosunu atmıyorum.Ev rulo doldu  :) uzun zamandır da böyle bir şey yapmayı planlıyordum çünkü kızımın sağda solda atılan kaybolan hatta süpürgeye çektirdiğim yüzüklerinden ,bileziklerinden ve kolyelerinden bıkmıştım.
 İlk önce uzun kağıt havlu rulosunu diğer rulonun geçebileceği şekilde oydum.Ardından kurtarıcım olan keçeyle kapladım siz kağıtla kaplıyabilir ya da boyayabilirsiniz.Diğer ruloyu da kapladıktan sonra oyduğum yere oturtturdum.

Böyle bir şekil elde ettimAyakta durmasını sağlayan en altta ki kartonu da kaplayıp organizerimi üzerine yapıştırdım.Altında ki yüzük toplayıcılar da evde ki yüzük süngerlerim di onlarında üstünü kaplayıp slikon yardımıyla yapıştırdım 


Kız çocuklarının bütün dağınıklığını toparlamaya yardımcı ,basit bir geri dönüşüm oldu .


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder