Sayfalar

24 Kasım 2013 Pazar

doğum günü pastamız



 hazır keki ortadan ikiye kesip yuvarlak yerlerini sırt sırta getirdim alt kısmına da üçgen açtım kanat formu vermesi için
pasta kreması için 2 yumurta, yarım litre süt,2 yemek kaşığı un,2 yemek kaşığı mısır nişastası ,10 yemek kaşığı şeker  malzemelerin hepsini karıştırıp pişiriyoruz indirmeye yakın 100 gr tereyağı koyuyoruz.kekimizin katını ayırıp sütle ıslatıyoruz daha sonra kremayı sürüp istediğiniz malzemeyi koyabilirsiniz(ben muz ve damla çikolata koydum) üstüne de kremayı sürüyoruz ben kremanın üstünü kremşantiyle kapattım ve bonibon şekerlemelerle süsledim fakat bu işlemi bir gün önceden yaptığım için ertesi güne bonibonların bütün renkleri pastanın üstüne akmıştı çok üzüldüm bu böyle olmaz değip bonibonların hepsini söktüm tekrar kremşanti sürdüm veee

iki aşamadan geçen kelebek pastamız bu hali aldı ilk deneyimim olduğu için çok dert etmedim ama bonibonlu halini daha çok sevmiştim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder