Sayfalar

30 Kasım 2013 Cumartesi

Kullanılmayan dantelleri değerlendirelim

                  



 Evet artık dantel modası çoktan geçti eminim hepimizin evin de sandıkta bekleyen nice dantel var artık onları sandıktan çıkarma zamanı geldi.
Evde otururken beynimde birden şimşekler çarptı mumlarım gözüme çok sade geliyordu ve onlara mumluk yapmaya karar verdim.Netten yardım alarak bişiler yaptım fena da olmadı hani hemde dantellerimi değerlendirmiş oldum.
 gelelim yapılışına aslın da çok araştırdım ama ben ben bişeyi kafama koydum mu hemen olmalı onun için dışarıya çıkıp kola almak istemedim evde kendi kolamı yapmaya karar verdim tabi o kadar çok çeşitli kola tarifleri varkii ama en kolayını seçtim tabiki şeker kolası : 1 su bardağı su ve 1 su bardağı şekeri kaynatıyoruz ve dantellerimizi içine atıyoruz biraz ılıdıktan sonra şeklini almasını istediğimiz kalıbın üstüne yerleştiriyoruz.
 Ben mumluklarım için kavanoz tercih  ettim tabak görüntüsünü alabilmek içinse yuvarlak bir kek kalıbı tercih ettim tabii gene kuruma süresi var tam sonuç için iki gün beklemek gerekiyor.
 Böylelikle hem dantellerimi değerlendirmiş oldum hem de evime ayrı ve değişik bir hava kattım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder